Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?

Lei av å avbryte samtaler, lange køer og frustrerte kunder? Forbedre servicekvaliteten din i dag ved å implementere telefoniprogramvare!

Telefonprogramvare sikrer at alle innkommende og utgående samtaler logges, registreres og dirigeres til passende agenter i kundestøtteteamet.

Interessert? Det bør du være! Glem kundesentre, telefoniprogramvare er fremtiden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Hva er telefoniprogramvare?

Telefoniprogramvare, også kjent som Voice over Internet Protocol (VoIP), bruker internettaktiverte enheter til å foreta og motta telefonsamtaler.

Begrepet telefonprogramvare brukes ofte om hverandre med call center-programvare, ettersom begge løsningene fungerer med samme VoIP -teknologi som letter anrop ved å konvertere stemmer til digitale signaler som blir komprimert og sendt over internett.

Vanligvis bruker bedrifter telefoniprogramvare fordi det lar dem ringe regionale og internasjonale uten å betale en formue til bedriftens teleselskaper. Interessert? Ta en titt på våre VoIP -partnere.

Hvorfor bruker bedrifter telefoniprogramvare?

Billigere

Ring og motta både internasjonale og regionale telefonsamtaler uten å  betale en formue. Alt du trenger å gjøre er å betale et lokalt priset månedlig abonnement. Ingen ekstra kostnader per minutt, ingen skjulte avgifter.

Ideelt for hjemmekontor

Fordi agenter kan bruke telefonprogramvaren på praktisk talt alle enheter med internettforbindelse, er programvaren perfekt for eksterne team eller agenter som jobber hjemmefra.

Mer pålitelig

Telefoniprogramvare kan hjelpe deg med å tilby kundene en bedre serviceopplevelse takket være avanserte funksjoner som samtaleopptak, tilbakeringingsalternativer, samtale logging og mer.

LiveAgents telefonprogramvarefunksjoner

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Smart samtaler tildeling

LiveAgent tildeler innkommende anrop til passende avdelinger og agenter ved tilfeldig eller prioritert oppgave.

Samtaler dirigeres bare til agenter som for øyeblikket er online, og som er tilgjengelige for å ta imot anrop.

IVR & amp; tilbakeringingsalternativer

LiveAgent gir deg muligheten til å bygge en tilpasset IVR -meny som inkluderer et tilbakeringingsalternativ.

Du kan enten spille inn dine egne IVR-meldinger direkte inne i LiveAgent, eller laste opp generiske ferdiglagde IVR-hilsener og menymeldinger.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne samtaler blant kollegaer

LiveAgent støtter gratis interne samtaler (og chatter!) Mellom alle dine agenter. Alle samtaler er nettleserbaserte og skjer i app. Det er ikke nødvendig å laste ned ekstern programvare eller tredjepartsapplikasjoner.

Personlig service med videosamtaler

Trenger du å snakke med en kunde en til en, men de er for langt unna? Start en videosamtale! LiveAgent gir deg muligheten til å overføre alle nettleserinitierte samtaler til videosamtaler.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Samtalesporing, logger og rapporter

Overvåk antall innkommende og utgående anrop, se hvilken agent som svarer på de fleste anrop, hvor lang tid hver samtale tar, og mange flere beregninger som hjelper deg å forstå hvordan du har det og hvordan du kan forbedre kundeservicen.

Ubegrenset samtaleopptak

LiveAgent telefoniprogramvare kan lagre et ubegrenset antall samtaleopptak. Hver innkommende og utgående samtale du foretar blir registrert og lagret inne i LiveAgent.

Hvis du noen gang trenger å få tilgang til innspillingen for kvalitetssikring, agentopplæring, ticketoverleveringer eller juridiske formål, kan du gjøre det med et enkelt klikk.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Støtter flere anropsenheter

LiveAgent telefoniprogramvare støtter flere anropsenheter, inkludert:

  1. Head set
  2. Nettleser
  3. Mobil apper
  4. Maskinvare telefoner
  5. Softphones

LiveAgent mobilapp

Vi har laget en integrert app for både Android og iOS som integreres sømløst med din webklient.

Begynn å tilby kundeservice når du er på farten med din bærbare telefonprogramvare.

LiveAgent logo on phone screen

Hvorfor er LiveAgents telefoniprogramvare det riktige valget for deg?

LiveAgent Login

Enkel å bruke skybasert teknologi

LiveAgent er skybasert og enkelt å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet.

Definition of customer engagement

Alt-i-en flerkanals plattform

Telefoniprogramvaren er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere tickets, e -post, chatter, samtaler og sosiale medier.

get inspired

Stolt på av over 21 000 bedrifter

LiveAgent har hjulpet bedrifter med å tilby best mulig kundeservice siden 2004. Bli med i LiveAgent-familien, og finn ut hvorfor vi er den beste Help Desk-programvaren for små og mellomstore bedrifter.

Multilingual support in LiveAgent

Fullstendig flerspråklig programvare

Vår kundesuksessprogramvare brukes over hele verden og leveres med full til delvis flerspråklig støtte. Den tilbyr mer enn 40 appspråk og lar deg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksenter i programmet.

Er du lei av å bytte mellom telefon, chat, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke lenger være! LiveAgent er en unik programvare som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelige og transparente priser. Ikke betal ekstra gebyrer bare for å bruke et kundesenter. Sammenlign vår omni-channel løsning med resten av markedstilbyderne.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Overfør til LiveAgent telefoniprogramvare i dag

Hva har kundene våre å si om oss?

Relaterte artikler tilTelefoni programvare
Hvis du ser etter et kraftig samarbeidsalternativ, bør du vurdere LiveAgent. Finn ut hvordan Collab og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din bedrift.

Trenger du et samarbeidsalternativ?

Hvis du ser etter et kraftig samarbeidsalternativ, bør du vurdere LiveAgent. Finn ut hvordan Collab og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din bedrift.

Utforsk et utvalg av den beste kundesenterprogramvaren på markedet. Velg den ideelle kundesenterprogramvaren for nettstedet ditt og løft kundeservicen din til et høyere nivå.

Ringesenter Programvarer

Oppdag de 25 beste ringesenter-programvarene for 2024 med LiveAgent. Nyt krystallklar lyd, maskinvarefri støtte, og avanserte funksjoner som IVR, ACD og HD-videosamtaler. Få 24/7 kundeservice og en gratis prøveperiode uten kredittkort. Forbedre kommunikasjon og skap en sømløs kundereise med vår omnikanale skybaserte løsning. Start din gratis prøveperiode nå!

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

Prøv LiveAgent som et HelpCrunch-alternativ! Få overlegen kundeservice med 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner. Gratis prøveperiode!

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste LeadDesk-alternativet for din hjelpepult. Med over 175 funksjoner, integrert call center-støtte, og en lynrask live-chat, gir LiveAgent deg muligheten til å forbedre kundeserviceopplevelsen for en rimelig pris. Start din gratis prøveperiode i dag og se selv hvorfor vi er vurdert som #1 for SMB i 2020. Ingen kredittkort kreves!

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x