Støtt kundene dine proaktivt ved å nå ut til dem med utgående kundesenterprogramvare – forbedre kundeforhold, optimalisere utgående kundeinteraksjoner og generere flere salgsmuligheter. Med LiveAgents kundesenterprogramvare kan utgående kundekommunikasjon håndteres enkelt og effektivt, direkte fra brukerstøtten.
En studie av inContact avslørte at flertallet av forbrukerne faktisk er åpne for å bli kontaktet proaktivt av selskaper. Faktisk rapporterer 73 % av de som har hatt en positiv opplevelse med et innkommende anrop fra en bedrift/tjenesteleverandør at de hadde en positiv endring i oppfatningen av organisasjonen som ringer dem.
I motsetning til innkommende kundesenterprogramvare som brukes av bedrifter til å håndtere innkommende kundeanrop, lar utgående kundesenterprogramvare deg foreta utgående anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nåværende kunder. Utgående samtaler kan foretas av ulike årsaker som proaktiv støtte til kunder, kryss- eller oppsalg til eksisterende kunder, gjennomføre undersøkelser osv.
De fleste av dagens kundesenterprogramvareløsninger kombinerer både utgående og inngående samtaler telefonsenterfunksjonalitet. Å velge den beste utgående kundesenterprogramvaren kommer vanligvis ned til å velge verktøyet med det mest passende settet med funksjoner.
Levêr proaktiv støtte og nå ut til kundene dine før de i det hele tatt må be om hjelp.
Når det gjelder fornyelser, kan en rettidig telefonsamtale hjelpe bedrifter med å unngå å miste kunder.
Utvid tilbudene dine til eksisterende kunder ved å opp- eller kryssselge relevante produkter.
Med robuste programvarefunksjoner for innkommende og utgående kundesenter kan LiveAgent hjelpe deg med å forbedre kundekommunikasjonen, forbedre effektiviteten og produktiviteten til kundestøtteteamene dine og øke kundetilfredsheten. Koble til en hvilken som helst VOIP-leverandør, konfigurer smart anropsruting, lag tilpassede IVR-trær, håndter enkelt tapte anrop, lagre ubegrensede samtaleopptak, motta anrop fra nettstedet ditt og aktiver videosamtaler med chat – alt i LiveAgent.
Vår kundesenterprogramvare er bare en del av vår flerkanals helpdesk-plattform som er fullpakket med 180+ funksjoner, 40+ integrasjoner og uendelige tilpasningsmuligheter. LiveAgent inkluderer et kraftig billettsystem med automatisering, innfødt live chat, integrasjoner med sosiale medier og selvbetjeningsmuligheter. La kundene kontakte deg fra den kanalen de velger, samtidig som de lar agentene dine håndtere all kommunikasjon effektivt fra ett enkelt sted.
Med over 40 integrasjoner kan du forenkle og forbedre utgående kundekommunikasjon med miles. Bli varslet om nye billetter mens du tar deg av forretninger på Slack, registrer nye PipeDrive-avtaler, fakturer brukere med ChargeDesk – alt fra LiveAgent-billettpanelet ditt.
Start utgående anrop eller e-poster til potensielle kunder med bare et par klikk – rett fra LiveAgent-dashbordet mens du besøker potensielle kunders nettsteder. Når den er aktivert, kan funksjonen være til stor hjelp, spesielt for B2B-salgsteam som lar salgsagenter håndtere utgående interaksjoner raskt og enkelt.
Med LiveAgents utgående kundesenter CRM-programvare får du umiddelbar tilgang til omfattende kundeinnsikt, inkludert hver kundes personlige informasjon, tidligere kjøp og servicehistorikk – alt i én hybrid billettstrøm. Med denne kunnskapen kan agenter proaktivt nå ut til eksisterende kunder og effektivt opp- eller kryssselge produktene dine når det passer.
Med ubegrenset samtaleopptaksfunksjonalitet kan du lagre alle kundeanrop og talepostmeldinger trygt og praktisk rett inne i LiveAgent-kontoen din. Denne funksjonen sikrer at ingen kundeanrop går tapt og gjør det mulig for agenter å enkelt få tilgang til og spille av samtaleopptak hvis de trenger en påminnelse om hva som skjedde i tidligere kommunikasjon for å henvende seg til kunder med relevante tilbud.
Engasjer potensielle kunder på nettstedet ditt ved å bruke proaktive chatinvitasjoner som er en del av LiveAgents flerkanals helpdesk-løsning. Angi automatiserte chatinvitasjoner for egendefinerte nettadresser på nettstedet ditt (for eksempel prissiden din) eller inviter besøkende til å chatte med agentene dine under betalingsprosessen for å bygge kjøpstillit, forbedre handleopplevelsen og konvertere dem til betalende kunder.
Hold oversikt over engasjementene dine i sosiale medier med LiveAgent. Programvaren integreres sømløst med de mest populære sosiale mediekanalene som Facebook, Twitter og Instagram. Overvåk og svar umiddelbart på alle meldingene dine på sosiale medier, kommentarer og merkeomtaler fra ett enkelt dashbord. Gi rettidig assistanse og konverter flere potensielle kunder til salg.
LiveAgent kundesenterprogramvare kommer med innebygde analyse- og rapporteringsfunksjoner. Få verdifull innsikt fra nesten uendelige rapporteringsfunksjoner som sporer ulike kundesenterberegninger og KPIer. Generer forskjellige typer rapporter, kjenn til hvordan kundesenteret ditt presterer, og identifiser forbedringsområder.
LiveAgent er skybasert og enkel å sette opp og bruke. Begynn å bruke vår robuste kundesenterprogramvare innen få minutter, uten å involvere IT-personalet ditt.
LiveAgent kombinerer både utgående og inngående kundesenterprogramvarefunksjoner. Motta ubegrensede innkommende anrop eller nå ut til kunder proaktivt.
Få mest mulig for pengene med en enkel og gjennomsiktig prismodell, uten langsiktige kontrakter og uten ekstra kostnader for bruk per minutt.
Kallsenteret er bare en del av en mer kompleks løsning som lar deg enkelt administrere billetter, e-poster, chatter, talekommunikasjon og meldinger i sosiale medier.
Få en profesjonell utgående og inngående kundesenterprogramvare innebygd i en kraftig helpdesk-løsning til en fast månedlig pris, uten skjulte avgifter eller langsiktige forpliktelser. Registrer deg for en 30-dagers gratis prøveperiode for å få full tilgang til alle tilgjengelige funksjoner.
Mest populær
Oppdag de 25 beste ringesenter-programvarene for 2024 med LiveAgent. Nyt krystallklar lyd, maskinvarefri støtte, og avanserte funksjoner som IVR, ACD og HD-videosamtaler. Få 24/7 kundeservice og en gratis prøveperiode uten kredittkort. Forbedre kommunikasjon og skap en sømløs kundereise med vår omnikanale skybaserte løsning. Start din gratis prøveperiode nå!
Oppdag LiveAgents alt-i-ett flerkanals kontaktsenterprogramvare, som strømlinjeformer kundekommunikasjon på tvers av plattformer for en sømløs opplevelse. Med 24/7 kundeservice, ingen konfigureringsavgift, og en gratis prøveperiode, kan du effektivt administrere kundeinteraksjoner fra ett sted. Perfekt for både små og store bedrifter, gir det forbedret sikkerhet, reduserte kostnader og økte salgsmuligheter. Prøv gratis i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team