Atomer
Atomer gir deres kunder muligheten til å leie et ferdig web-basert system hvor de enkelt kan lage nettbutikker eller websider. Laget er klar over faktumet at høyklasse systemer ikke kan virke uten høykvalitets tekniskstøtte. Etter å testet mange hjelpulte programvarer og billetteringssystem, har de kommet til konklusjonen at LiveAgent er den eneste som passer dem og oppfyller deres behov.
Martin Drugaj fra Atom sier: LiveAgent hjelper oss med å løse kundeforespørsler daglig. Valget med å bruke denne hjelpepult programvaren har hvert det riktige valget og 95% kundetilfredshet er et bevis på det.
Å jobbe med LiveAgent
Marin legger til: “Våre ansatte har enkelt blitt vant med LiveAgent. Å jobbe med LiveAgente er lett og intuitivt. Vi hjelper vår kunder med og løse deres forespørsler daglig og vi er veldig glad for at våres verktøy som gjør dette er LiveAgent. Det tilbyr den perfekte åpenheten i kommunikasjon mellom oss og kundene.”
“Det tilbyr den perfekte åpenheten i kommunikasjon mellom oss og kundene”
Takket være live-chat, noe som er en del av LiveAgent, kan våres kunder kontakte tekniskstøtte i nåtid og få svar øyeblikkelig. Vi har nå rundt 380 chat samtaler i måneden som blir svart med LiveAgent.
All4net, selskapet bak Atomer, driver andre prosjekt også. “Takket være avdelinger i LiveAgent kan vi enkelt tildele billetter på nytt om nødvendig. På denne måte, er det mulig å fylle inn for kollegaer fra andre avdelinger uten problem” , sier Martin.
Hva tenker dine kollegaer om LiveAgent?
“De hyller åpenhet og simpelhet av funksjoner som: live-chat, avdelinger, forsinket/billetter og notater som er tildelt på nytt, noe de utnytter ganske ofte.
“Kundetilfredshet har vokset raskt.”