Nutricia
No matter how big or small your company is, customer satisfaction should be your priority number 1. To deliver excellence, you need right tool at your hand. Because of wide range of products and brilliant performance/price rate, LiveAgent could be just the solution you have been looking for. With our helpdesk solution you can step up your game and move to a whole different league in areas like customer satisfaction rate, effectivity of your support agents and even save operational costs.
Du trenger ikke ansette tusenvis av agenter for å være best i det du driver med. Å implementere den rette løsningen kan være spilleforskjellen, men ikke ta ordet våres for det. Vi vill vise deg hvordan LiveAgent kan endre din bedrift med virkelige liv eksempler. Forsett og les og du vill finne ut hvordan selskapet kalt Nutricia viser andre hva utmerket støtte virkelig betyr.
Om Nutricia
Kommunikasjon på støttelinjer er håndtert av ernæringsterapeuter, amming rådgivere, sykepleiere og andre eksperter innad i dette feltet av barnepass. Vi er stolt av det faktumet, at de stoler på LiveAgent som deres hjelpepult valg. Akkurat nå bruker Nutricia LiveAgent for å gi sofistikerte og utdannet støtte i to land for brukere av deres webside Nutriklub og Klub maminek.
Tider de er forandring
Nutricia har brukt LiveAgent siden våres av 2014. Før det stolte de på bare interne e-post løsninger og en av de gratise live-chat programvare tilbudene. Selskapet forsto fort at det ikke var veien fremover og at de måtte trappe opp spillet sitt.
“Programvaren vi brukte før LiveAgent har ikke vært passelig for oss lenger. Vi trengte funksjoner som chat oppgaver, automatisk ruting og komplekse analytisk. Våres gratise løsning var ikke klar for å våres arbeid og antall oppgaver som vi fikk”, sa Lukas Mitas fra Nutricia. Vi så etter verktøy med rimelige priser/ytelsegrader og skalerte alternativer som vil ha muligheten til å håndtere våres arbeidslast,” Lukas Mitas legger till.
“Å velge LiveAgent hjalp selskapet å flytte fremover i områder som effektivitet og hovedsakelig kundetilfredshet.”
Hva er også viktig – Å bruke nettsøtte hjelper å spare kostnader, fordi de effektivt reduserer arbeidsvolumet av deres ringesenter noe som er mye dyrere sammenlignet med nettsøtte løsninger.
Nutricia bruker nå LiveAgent i 2 land. De ansetter “bare” 5 topp nivå eksperter fra nærings områder til deres direktestøtte.
Å øke effektivitet betyr ikke nødvendigvis at tjeneste vil gå til sør. Kundetilfredsheten av Nutricia har utvilsomt økt. Husk at deres støtteservice er veldig spesifikk – helsen til våre barn er på linjen, så det er absolutt ingen plass til kompromisser.
Lærings kurven? hvilken lærings kurve?
Til tross for komplekse sett med funksjoner, er LiveAgent fortsatt veldig enkelt å bruke.
“Å bli vant med LiveAgent har hvert en bris.”
Våre agenter har lært hvordan man skal bruke programvaren veldig raskt. Å lære andre personer som har tilgang til LiveAgent har vært veldig lett også,” Lukas Mitas sa. Å jobbe som en administrator må jeg poengtere ut de utmerkede og omfattende analytisk funksjonene LiveAgent tilbyr,” la han til.