Ready2Order
  • Bruk saksscenarier
  • Ready2Order

Ready2Order

Historien om LiveAgent og selskapet Ready2Order er nesten perfekt proof of concept når det gjelder to moderne og dynamiske virksomheter som jobber sammen (en av dem er vår ☺). Ready2Order tilbyr toppmoderne og likevel enkelt å betjene nettsky-POS-system for hundrevis av selskaper med store navn som ORF, Die Presse eller Der brutkasten i sin portefølje.

Når det kommer til salgsprosesser og pengeoperasjoner, er det ikke rom for kompromisser. Kundestøtte på toppnivå er et absolutt must i dette området, og vi er glade for at Ready2Order har valgt LiveAgent som støtteplattform etter eget valg.

Dette suksessrike østerrikske selskapet gikk for LiveAgent i første kvartal 2016. For tiden sysselsetter de 30 høyt kvalifiserte støtteagenter som tar seg av mer enn 3000 bedrifter fra 5 forskjellige land.

Husk at støttesakene deres pleier å være svært sofistikerte. Dette er kun forventet siden Ready2Order hjelper kundene deres med å jobbe med ulike typer betalinger og betalingsbehandlere. Likevel er utmerket støttepersonell fortsatt i stand til å løse mer enn 1000 e-postbilletter hver eneste måned med et fantastisk kundetilfredshetsnivå på 90 % og stadig i vekst! Legg til 1200 telefonsamtaler per måned på toppen og se på et bredere perspektiv av deres effektivitet/kundetilfredshetsforhold. Det er intet mindre enn beundringsverdig.

Vi spurte Ready2Order hva som har endret seg siden de implementerte LiveAgent.

“Vi har bedre oversikt over e-postene våre og nå har vi et sentralt system for å samle inn all informasjon. Kommunikasjonen er også mye mer effektiv, sa Christoph Schachner. Den gode oversikten over innkommende og utgående e-post og den forbedrede teamkommunikasjon hjelper oss med å svare på alle spørsmål innen 1-2 timer, løse problemer raskt og være veldig vennlige mens vi samhandler med kundene våre, la han til.”

Med standard e-postfunksjoner eller delt innboks vil Ready2Order aldri kunne oppnå denne enorme suksessen når det gjelder å levere ypperlig kundeopplevelse. Enkle løsninger fungerer vanligvis, og det faktum at disse spesifikke løsningene er enkle betyr ikke at de ikke kan være vanvittig kraftige.

Å kunne leve uten å videresende e-poster som en nødvendighet for tildelingen er en gave fra himmelen.

Vi er veldig stolte over at LiveAgent gir god oversikt til ledelsen på den ene siden, men fortsatt holder støttepersonalet fornøyd mens de bruker verktøyet vårt. Vi spurte også Ready2Orders agenter for en tilbakemelding. Hva sier de? “Det er et godt verktøy og veldig enkelt å bruke og forstå.” Enkelt svar med kraftig melding. Dette er selve opplevelsen vi siktet etter mens vi utviklet LiveAgent.

Hva med fremtidsplanene til Ready2Order?

“Målet vårt er å løse problemer innen 30 minutter. LiveAgent hjelper oss med å forbedre responstiden, og vi er sikre på at vi kommer dit snart.”

Vel, kjære Ready2Order – i ønsker deg all lykke til i verden og fortsett med det gode arbeidet. Vi er stolte over at vår løsning er den som til slutt skal hjelpe deg å lykkes. Gleden er på vår side.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x