Refresher
Livsstil. Mote. Teknologi. Musikk. Alt som er trending og elsket av millennials kan bli funnet på en av de mest besøkte nettstedene i Slovakia. Dessuten har dette prosjektet vært så vellykket så langt at det nylig har utvidet seg til Tsjekkia. Du må gå en lang vei for å finne noen som ikke har hørt om Refresher – et flaggskipnettsted – der du lærer “hva skjer”. Hvorfor skulle de trenge en helpdesk-programvare, spør du kanskje?
Se for deg en situasjon der du trenger å administrere hele staben av redaktører som dekker alt fra det nye Kanye West-albumet til 10 mest interessante fakta om Pablo Escobar til de beste sneaker-utgivelsene i 2016. Legg til noen markedsføringsvirksomhet og designting på toppen, og du kan allerede se hvordan e-postklienten din blir uhåndterlig rot. Dette er selve øyeblikket hvor LiveAgent, med alle sine funksjoner, trer inn for å redde dagen.
Refresher bestemte seg for å gå all in med LiveAgent tidlig i 2015. De var på utkikk etter en løsning som ville hjelpe effektivisere all kommunikasjon med effektivitet i tankene. Sammenlignet med dusinvis av mennesker som opererer i én delt postkasse, viste LiveAgent seg som en gave fra himmelen. Refresher-teamet klarte å redusere antallet støttepersonell fra 14 til bare 5 agenter.
Dette resultatet virker enda mer beundringsverdig når du ser på det større bildet. Hele Refresher-støtteteamet er nå i stand til å svare & løse mer enn 1700 billetter per måned.
Foruten bedre kommunikasjon i redaksjonen deres, brukes LiveAgent også til kommunikasjon med annonsører. Markedsavdelingen deres er nå i stand til å svare på billetter praktisk talt umiddelbart, og det hjelper også å ha hele historikken for kommunikasjon med en kunde, bare ett klikk unna. Dette har resultert i en massiv vekst i inntektene.
“Det vi elsker med LiveAgent er fleksibilitet når det gjelder å svare på billetter og mye bedre kommunikasjon i teamet vårt.”
Hva har endret seg etter distribusjonen av LiveAgent?
Automasjonsregler som kjørte i bakgrunnen hjalp Refreshers team til å overføre billetter til rett person umiddelbart uten ekstra problemer. Manuell tildeling av billetter til teammedlemmer er veldig nyttig for dem også. LiveAgent hjelper Refresher med å filtrere virkelig viktig forretningskommunikasjon fra fellesskapsmeldinger. Dette oppnås nok en gang ved hjelp av kraftige automatiseringsalgoritmer som kjører i bakgrunnen. Å ha en rett linje mellom buzz opprettet av fellesskapet på Facebook & Twitter eller via e-post, og de stadig viktige inntektsstrømmene, dvs. annonsører, var nøkkelen til å oppnå jevn vekst.
Hva er så hovedfordelen med LiveAgent for bedriften din? “Jeg må gjenta meg selv, men jeg kan ikke understreke nok hvor mye raskere, mer fleksibel og ryddig vår kommunikasjon har blitt.” Gabor Boros. «Da jeg spurte agentene mine om hvordan de synes om å jobbe med LiveAgent, var svaret deres kort: Kult!”