Tilgjengelighet & omfang av tjeneste
Det er en ekstra funksjon som er tilgjengelig i tilfelle den store kunden krever en dedikert person, og den er kun tilgjengelig i den største planen (alt inkludert) mot et tilleggsgebyr på 1000 € / måned.
Dedikert støtteomfang
Dedikert og enkelt kontaktpunkt
Du vil få utdelt en dedikert supportagent, som du vil kjenne etter fornavn, dedikert til deg og din virksomhet, som du kan nå ut til når som helst.
Du vil også ha tilgang til en unik chat-knapp som gjør det mulig å nå din dedikerte agent direkte. Du vil også ha tilgang til kalenderen deres og planlegge en samtale med dem når som helst.
Prioritert tilgang til senioragenter
Hvis du trenger avansert støtte, sender vi deg umiddelbart til en teknisk agent på 2. nivå som har erfaring med å håndtere komplekse og tekniske problemer.
Anmeld samtalen
Du kan bestille en samtale med din dedikerte supportagent for assistanse, funksjonstrening eller idédugnader til implementeringsendringer i systemet.
Dedikert tilgjengelighet for supportagenter
Bortsett fra 24/7 chat-støtte på nettstedet vårt og standard e-poststøtte, vil du få:
- Dedikert chatstøtte fra 9:00 A.M. til 17:00 CET mandag – fredag
- Anrop mottatt utenom kontortiden vil bli videresendt til en telefonsvarer, og vi vil gjøre vårt beste for å ringe tilbake så fort som mulig.
- Dedikert e-poststøtte fra 9:00 A.M. til 17:00 CET mandag – fredag
- Vi samler inn e-post mottatt utenom kontortid; Vi kan imidlertid ikke garantere noe svar før neste virkedag.
- Dedikert samtalestøtte: Du kan bestille en samtale med din dedikerte supportagent basert på deres kalendertilgjengelighet.
VIP SLA responstid
Alvorlighetsgrad | Definisjon | Målrettede innledende svartider | Målrettet oppfølgingstid |
Alvorlighetsgrad 1 Kritisk | Tjenesten er nede eller utilgjengelig. Situasjonen stopper kundevirksomheten, og det finnes ingen prosedyreløsning. | 1 time eller mindre | 4 timer eller mindre. Supportagentene vil samarbeide med administratorene våre for å gjenopprette tjenesten så snart som mulig. |
Alvorlighetsgrad 2 Høy | Betydelig ytelsesforringelse. Skytjenesten er i drift, men har svært svekket ytelse til en grad av betydelig innvirkning på bruken.
| 1 time eller mindre | 4 timer eller mindre. Supportagenter vil samarbeide med administratorene våre for å gjenopprette tjenesten så snart som mulig. |
Alvorlighetsgrad 3 Standard | Delvis tap av skytjenester med innvirkning på kundevirksomheten. For eksempel blir ikke nye e-poster henter, eller en spesifikk integrasjon vil ikke fungere. | 2 arbeidstimer eller mindre. Din dedikerte agent vil kontakte deg etter 1-2 timer, vanligvis med en gang. | 2 virkedager eller mindre. Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene. |
Alvorlighetsgrad 4 Feilopprettelse | Forespørsel om en feil (et ikke-kritisk problem). For eksempel vil du oppleve en spesifikk funksjonsfeil når du bruker LiveAgent (f.eks. Fungerer ikke en bestemt regelbetingelse eller lignende) | 1 virkedag eller mindre Din dedikerte agent vil kontakte deg innen 24 timer, vanligvis med en gang. | Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene. |
Alvorlighetsgrad 5 Forespørsel | Be om en oppsettkonsultasjon, forslag til nye funksjoner eller andre spørsmål for vår støtte. For eksempel, for å sette opp en automatiseringsregel, konsultere en brukssak, spørre om en funksjon eller lignende. | 1 virkedag eller mindre Din dedikerte agent vil kontakte deg innen 24 timer, vanligvis med en gang. | Din dedikerte agent vil håndtere all kommunikasjon og holde deg i løkkene. |
Utforsk fordelene med VoIP-telefonnumre for bedrifter: spar kostnader, forbedre kundeservice og enkelt håndter flere samtaler samtidig. Lær hvordan du skaffer et VoIP-nummer, forskjellene fra vanlige numre, og hvordan du identifiserer VoIP-brukere. Perfekt for både intern og ekstern kommunikasjon. Besøk for å forstå hvordan VoIP kan transformere din virksomhets kommunikasjon!
Oppdag hvordan VIPTel, en ledende slovakisk VoIP-leverandør, kan forbedre din bedrifts kommunikasjon med moderne teknologi og personaliserte tjenester. Integrer VIPTel med LiveAgent for rimelige løsninger, økt produktivitet og optimal kundeopplevelse. Start en gratis prøveperiode i dag uten forpliktelser!