Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Konfigurer en kundeportal komplett med en kunnskapsbase, forum og vanlige spørsmål. Kundeportalfunksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Kontaktskjemaer – Kontakt oss-knapper
Gi kundene dine muligheten til å nå ut via et kontaktskjema som er plassert direkte på nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3
10
50
1
200
Kontaktskjemaer – På side
Gi kundene dine muligheten til å nå ut via et kontaktskjema som er plassert direkte på nettstedet ditt.Kontaktskjemafunksjon
3
10
50
1
200
Slack varsler
Motta et Slack-varsel hver gang du mottar en ny billett eller et billettsvar i LiveAgent. Slack-varslingsfunksjon
Y
Y
Y
—
Y
Kundeforum
Opprett et nettsamfunnsforum for brukerne dine. Gi dem mulighet til å stille spørsmål, gi svar og lede diskusjoner. Kundeforumfunksjon
Y
Y
Y
Y
Y
E-postbilletter – Innkommende e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster går tapt eller forblir ubesvarte. Vårt billettsystem forhindrer også dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
3
10
150
2
150
E-postbilletter – utgående e-postkontoer
Smart e-postbilletter sikrer at ingen e-poster går tapt eller forblir ubesvarte. Vårt billettsystem forhindrer også dupliserte svar med agentkollisjonsdeteksjonsfunksjonen. Billettfunksjon
3
10
150
2
150
Live chat-knapp
Få kundenes tillit og øk salget med personlig tilpasset, sanntids live chat-støtte. Live chat-funksjonen
Svar på Viber-meldinger direkte fra LiveAgent-dashbordet. Viber-funksjon
$39/måned
$39/måned
Y
—
Y
Twitter
Overvåk unike søkeord og svar på tweets som krever handling. Alle svar fra LiveAgent sendes som Tweets. Twitter-funksjon
$39/måned
$39/måned
Y
—
Y
Facebook
Svar på Facebook-meldinger, innlegg, kommentarer eller omtaler direkte fra LiveAgent. Facebook-funksjon
$39/måned
$39/måned
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Instagram-integrasjon er ikke mulig uten å ha Facebook-integrasjon. Instagram-funksjon
$39/måned + $19/måned
$39/måned + $19/måned
Y
—
Y
WhatsApp
Integrer ditt WhatsApp-nummer med ditt LiveAgent billettsystem og bruk det til å svare på WhatsApp-meldinger innenfor billettsystemet. Merk: Integreringen fungerer for øyeblikket bare med Twilio og 360dialog leverandører.
—
—
3 tall
—
3+ tall
Videokallsfunksjonalitet
Øk utgående salg og forbedre kundetilfredsheten med vår videosamtalefunksjon. Bli personlig, og ikke glem å smile! Videoanropsfunksjon
Lagre alle billetter og chat-utskrifter på ubestemt tid.
Få tilgang til alle tidligere billetter, samtaler og samtaleopptak for kvalitetssikring, juridiske eller opplæringsformål når som helst.
Har du lært noe verdifull informasjon? Opprett et tilpasset billettfelt og legg det til i billettinfopanelet. Egendefinert billettfeltfunksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Delbilletter
Fikk du en billett med flere forespørsler? Del billetten i to og tildel hver til en annen agent/avdeling. Split-billetter-funksjonen
Y
Y
Y
Y
Y
Interne billetter
Lag et internt notat for kollegene dine. Notatene er kun synlige for agenter, så det er ingen grunn til å bekymre seg for at andre sluttbrukere eller kunder ser dine private notater. Interne billetter
Y
Y
Y
Y
Y
Vedlegg
Dra og slipp enkelt vedlegg (bilder, musikk, video, dokumenter osv.) for å dele dem med kundene dine. Vedlegg-funksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Billettmasseaksjoner
Velg flere billetter samtidig og kjør massehandlinger for å spare tid. Med denne funksjonen kan du løse, overføre eller slette flere billetter med et enkelt klikk. Billettmasseaksjoner
Y
Y
Y
Y
Y
For å løse algoritmen
Prioriter automatisk billetter som må løses i henhold til servicenivåavtaler (SLAer) og dato og klokkeslett de ble mottatt. To Solve Feature
Y
Y
Y
Y
Y
Billetttilfredshetsundersøkelse
Send automatisk ut e-poster med billetttilfredshetsundersøkelser etter hver interaksjon for å sikre at kundene dine får service av høy kvalitet.
—
Y
Y
—
Y
Egendefinerte tagger
Legg til egendefinerte tagger for å organisere og filtrere gjennom billetter mens du ser innholdet på et øyeblikk.
Legg til private notater til billetter. Private notater er synlige for
kun agenter, så det er ingen grunn til å bekymre deg for at kundene dine eller andre sluttbrukere ser dem. Agentnotater til billetter-funksjonen
Y
Y
Y
Y
Y
Dashboards i sanntid
En sanntidsoversikt over bruksstatistikken din.
Y
Y
Y
Y
Y
Billettoverføringer
Overfør billetter til agentene eller avdelingene som er best rustet til å håndtere dem med et enkelt klikk.
Y
Y
Y
Y
Y
WYSIWYG-redaktør
Bruk WYSIWYG-redigeringsprogrammet vårt til å style innholdet i e-poster, e-postmaler og kunnskapsbaseartikler. WYSIWYG-redigeringsfunksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Flere billettfaner
Løser du mer enn én billett om gangen? Ikke noe problem! Åpne flere billettfaner i LiveAgent-appen din og bytt frem og tilbake etter behov. Funksjonen for flere billettfaner
Y
Y
Y
Y
Y
Åpningstider
Når er du tilgjengelig for å hjelpe kundene dine? Gi dem beskjed med åpningstidsfunksjonen
Y
Y
Y
Y
Y
Avdelinger
Opprett salgs-, markedsførings- og teknisk støtteavdelinger for enklere billettruting og ansvarsfordeling.Avdelingsfunksjon
Trenger kundene dine en kopi av samtalen de har hatt med deg? Gi dem chat-utskrifter via e-post.
Y
Y
Y
—
Y
Fildeling over chat
Livechatten vår støtter JPG-, JPEG-, PNG-, GIF-, PDF- og TXT-fildeling.
Y
Y
Y
Y
Y
Mobil chat vindu
Våre live chat-widgeter er responsive – kunder kan enkelt starte chatter på mobil eller datamaskin.
Y
Y
Y
Y
Y
Velkomstmeldingsinnstilling for chat
Send ut automatiske chatvelkomstmeldinger til de nye besøkende på nettstedet ditt for å vise at du er online og tilgjengelig for å hjelpe dem etter behov.
Y
Y
Y
Y
Y
Besøkende i sanntid overvåker
Overvåk hva de besøkende på nettstedet ditt driver med. Se hvilke nettadresser de har åpne, hvor lenge de har surfet på hver side, og bli varslet når de navigerer til en ny side på nettstedet ditt.
—
Y
Y
—
Y
Undersøkelser om nettprattilfredshet
Få umiddelbar tilbakemelding etter hver kundeinteraksjon. Finn ut hvordan du kan forbedre deg, hva som ble gjort riktig, og overvåk kundetilfredsheten over tid. Funksjon for agentrangering
—
Y
Y
—
Y
Tidssporing
Få en dypere forståelse av brukerstøttens ytelse ved å spore agentens arbeidsvaner. Se hvor lang tid det tar dem å svare på hver billett, hvor lenge de var på nett, eller hvor lange pausene deres var. Tidssporingsfunksjon
—
—
Y
—
Y
Samtalekø
Hvis alle nettagenter er opptatt med pågående samtaler, vil LiveAgent automatisk opprette en samtalekø for nye innringere.Anropskøindikator
—
Y
Y
—
Y
IVR
Forbedre kundens kundesenteropplevelse ved å designe omfattende interaktive stemmerespons-trær (IVR) som dirigerer dem til riktig støtteavdeling eller -agent. IVR-funksjon
—
Y
Y
—
Y
I samtaleopptak
Ubegrenset samtaleopptak sikrer at du alltid er
beskyttet med høykvalitetsopptak av samtalene dine når du trenger dem mest. Ubegrensede samtaleopptaksfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Anropsruting & overføringer
Vår kundesenterprogramvare er utstyrt med ACD og deltatte samtaleoverføringer. Nyt sømløse samtaleoverganger fra en avdeling eller agent til en annen fra og med i dag. Anropsruting og Anropsoverføringsfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Egendefinerte roller
Opprett og navngi roller og tilpass agenttillatelser. Egendefinerte roller-funksjonen
Koble til ulike programmer, programvare eller verktøy med LiveAgent og automatiser utallige oppgaver. API-funksjon
1
5
10
—
100
Kundens e-postmaler
Konfigurer e-postmaler for dine kunder og agenter. Alle e-postmalene som sendes fra LiveAgent kan formateres som HTML- eller ren tekst-e-post. E-postmaler-funksjonen
Y
Y
Y
—
Y
Regler & Tidsregler
Lag egendefinerte utløsere, automatiseringsregler og tidsregler for å fremskynde repeterende oppgaver som ikke krever oppmerksomhet fra agentene dine. Regler og Tidsreglerfunksjonen
Y
Y
Y
—
Y
Gamification
Motiver, underhold, øk produktiviteten og fremme samarbeid i team. Gamification-funksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Tilpasning av widgets for kontaktskjema
Velg en kontaktskjemawidget fra malgalleriet vårt og tilpass den til å matche bedriftens estetikk.
Y
Y
Y
Y
Y
Tilpasning av chat-widgeter
Velg en chat-widget fra malgalleriet vårt og tilpass den til å matche bedriftens fargepalett.
Y
Y
Y
Y
Y
Lydkonfigurasjon
Tilpass eller deaktiver eventuelle varslingslyder du hører i LiveAgent. Velg blant våre eksisterende lyder eller last opp dine egne filer. Lydkonfigurasjonsfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Søk & erstatte
LiveAgent kan automatisk søke etter spesifikke strenger i hver innkommende melding og erstatte dem med noe annet før de vises eller lagres i databasen. Søk & erstatte funksjonen
—
Y
Y
—
Y
Tilpasning av samtalemoduler
Lag fristende samtalemoduler eller velg fra malgalleriet vårt. Tilpass ethvert eksisterende design etter dine behov.
—
Y
Y
Y
Y
Tilpasning av videosamtaler-widgeter
Lag engasjerende videosamtaler-widgeter eller velg et eksisterende design fra malgalleriet vårt. Tilpass enhver eksisterende mal i henhold til dine behov.
—
—
Y
—
Y
Kunnskapsbase
Opprett kategorier i kundeportalen din basert på dine produkter, tjenester eller typer kunder. Legg til kunnskapsbaseartikler, fora eller tilbakemeldingstavler. Kunnskapsbase
1
2
3
1
10
Ytterligere kunnskapsbase
Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, hvor hver og en av dem kan ha sitt eget unike design , innstillinger og innhold. Kunnskapsbase
$19/måned/per kunnskapsbase
$19/måned/per kunnskapsbase
$19/måned/per kunnskapsbase
—
$19/måned/per kunnskapsbase
Fri for merkevarebygging
Fjern LiveAgent-merkevarebygging fra live chat-vinduer og -knapper, kunnskapsbase/kundeportal, ringevinduer og -knapper, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer og e-post maler.
newEnhance your customer support with AI Answer Assistant. Powered by ChatGPT and your OpenAI API key, it generates polished email replies, streamlining responses and boosting agent efficiency.
Få en oversikt over kundestøtten din. Se hvem som samhandler med bedriften din og overvåk tjenesten de mottar. Analytics-oversiktsfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Ytelsesrapport
Overvåk ytelsen til støtteagentene dine. Se hvem som er mest produktiv, hvem som foretrekker e-post fremfor live chat, og hvem som leverer konsistente resultater over tid. Resultatrapportfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Agentrapport
Lag agentrapporter for arbeidstid, besvarte billetter, chatter, anrop, salg, vurderinger og mer fra en bestemt tidsperiode. Agentrapportfunksjon
Generer rapporter om hver avdelings antall besvarte billetter, chatter, anrop og mer i løpet av en bestemt tidsperiode. Avdelingsrapportfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Kanalrapport
LiveAgent gir deg detaljert innsikt om hver kommunikasjonskanal: e-post, live chat, kundesenter, kontaktskjemaer, Instagram, Facebook-meldinger, Tweets osv. . Kanalrapportfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Tag-rapport
Generer tag-rapporter fra en bestemt tidsperiode. Individuelle oppføringer kan sorteres etter tidsrom, avdeling, kanal og agent. Tag-rapportfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Billetthistorikk
Filtrer billetter etter dag, uke, måned, år eller en egendefinert datoperiode for å generere en billetthistorikkrapport. Finn ut hvilke avdelinger som hadde flest tildelte billetter, hvilke agenter som løste dem, deres nåværende statuser og mer.
—
Y
Y
—
Y
Min arbeidsrapport
Generer rapporter om arbeidet du har gjort i en dag, uke, måned, år eller i en egendefinert datoperiode. Finn ut hvor mange billetter som ble tildelt deg, fra hvilken kanal de kom fra, og deres nåværende status.
—
Y
Y
—
Y
Agenttilgjengelighet for samtaler, chatter, billett
Overvåk tilgjengeligheten til agentene dine og se nøyaktig når de er online (dato, timer, fra, til). Agenttilgjengelighetsfunksjon
—
Y
Y
—
Y
Ring, chat tilgjengelighet
Generer rapporter om hver agents tilgjengelighet for å svare på anrop og chatter. Finn ut hvem som er mest involvert, og hvem som trenger å øke støtteinnsatsen.
—
Y
Y
—
Y
Ring, chat, billettlasting
Finn ut hvilke agenter som har fått flest billetter, samtaler og chatter for å sammenligne og optimalisere agentens arbeidsmengder.
Vi tilbyr 24/7 kundestøtte året rundt. Kontakt oss på live chat, e-post, telefon, sosiale medier eller gjennom vår kundeportal. Vi tilbyr også flerspråklig støtte.
beste innsats
24/7
24/7
beste innsats
24/7
Oppsett av hvit hanske
Len deg tilbake og slapp av mens vi setter opp LiveAgent-kontoen din for deg. Logg på et brukervennlig helpdesk-system som vil øke agentens produktivitet og forbedre kundeservicen din.
Har du flere virksomheter, produkter eller underdomener med unike nettsteder? Ikke noe problem, LiveAgent kan hente og strømlinjeforme alle billetter til én enkelt LiveAgent-konto.
Y
Y
Y
Y
Y
Multibrand-støtte
Opprett flere kunnskapsbaser for hvert av dine produkter, merkevarer eller brukergrupper.
Y
Y
Y
Y
Y
Maskinvare IP-telefon
Føler du deg mer komfortabel med å bruke maskinvaretelefonen din? Ikke noe problem! Koble den til LiveAgent for å svare på anrop på den. Det er ikke nødvendig å bruke softphones eller svare på anrop i nettleseren hvis du ikke er interessert i det.
Y
Y
Y
Y
Y
Produktopplæring (ansikt til ansikt nettopplæring)
Planlegg en LiveAgent-opplæring for støttelederen din for å hjelpe ham med å forstå verktøyet bedre eller hjelpe med noen konfigurasjonsutfordringer han kan finne på vei med LiveAgent .
—
Y
Y
—
Y
Senior Account Manager
Støtte fra en kontoadministrator som direkte kontaktpunkt. Kontoadministrator kan oppgis på forespørsel i den store planen for kontoer med 50+ agenter.
—
—
—
—
Y
Dedikert onboarding-team
Få konfigureringshjelp med hvite hansker fra vårt team av eksperter som vil hjelpe deg med å komme i gang med LiveAgents verktøy og funksjoner.
For tiden har vi flere datasentre rundt om i verden. Vi installerer kundekontoene våre på det best mulige serverpunktet avhengig av hvor de befinner seg og tar hensyn til deres nasjonale lover. Flere datasentre
Y
Y
Y
Y
Y
SpamAssassin-integrasjon
Spar tid og bekjemp spam med automatisk spamfiltrering. LiveAgent implementerer SpamAssassin anti-spam-plattformen, som blokkerer spam. SPAM-filtre
Y
Y
Y
Y
Y
Tilgangsbegrensning til agentpanel
Begrens antall IP-numre som har tilgang til agentpanelet ditt.
Y
Y
Y
Y
Y
Administrasjon av passordpolicy
LiveAgent sikrer at passordet du velger for kontoen din ikke har blitt kompromittert ved tidligere datainnbrudd.
Y
Y
Y
Y
Y
2-trinns bekreftelse
Beskytt LiveAgent-kontoen din med passordet ditt og en tilleggskode fra Google Authenticator-mobilappen. 2-trinns bekreftelsesfunksjon.
Y
Y
Y
Y
Y
HTTPS-kryptering
Alle LiveAgent-vertskontoer kjøres på en sikker tilkobling ved hjelp av HTTPS-protokollen. HTTPS-krypteringsfunksjon
Y
Y
Y
Y
Y
Liste over forbudte besøkende
Samler noen deg nettsøppel eller er ubehagelig? Forby IP-adressen deres for å hindre dem i å chatte med deg. Opphev utestengelsen når du er klar ved å gå gjennom listen over besøkende som er utestengt fra chatten din.
Y
Y
Y
Y
Y
Revisjonslogg
Finne du noe mistenkelig? Se gjennom revisjonsloggen for å se hvilke handlinger hver agent har utført i løpet av en bestemt tidsperiode. Revisjonsloggfunksjon
—
—
Y
—
Y
SSO
Bruk enkel pålogging (SSO) for å gjøre påloggingen enklere for agentene dine. Logg på én gang uten å angi autentiseringsfaktorer på nytt og få fart på prosessen.
—
—
Y
—
Y
Sende e-post via vår innebygde e-postserver
Bruk e-postserverne våre til å sende ut e-poster fra LiveAgent under din bekreftelse, i stedet for din.
—
—
Y
—
Y
Tilpasning av systemets e-postmaler
Endre ordlyden og utformingen av alle system-e-poster og tilpass dem når du trenger det.
Sett opp automatiseringsregler for ulike hendelser og finn ut hvilke handlinger som skal utføres automatisk når en bestemt hendelse skjer i LiveAgent.
50
150
500
—
1000
Tidsregler
Sett opp tidsbaserte regler som vil utføre handlinger automatisk etter at bestemte tidsperioder har gått i LiveAgent-systemet ditt.
—
30
100
—
200
SLA-regler
Sett opp interne regler for servicenivåavtale (SLA) som sikrer en jevn opplevelse for agentene og kundene dine. Bruk dem til å bestemme ansvar, straffer og rettsmidler for å opprettholde en korrekt arbeidsflyt.
—
5
50
—
100
SLA-nivåer
Konfigurer dine Service Level Agreement (SLA)-regler på flere nivåer for å sikre korrekte arbeidsflyter på mer enn ett nivå. Du kan bruke dem til å spesifisere arbeidsflyter under forskjellige omstendigheter.
—
5
20
—
100
De beste kundeopplevelsene er bygget med LiveAgent
Satur
SATUR reisebyrå er den største Slovakiske reisebyrået som har over 100 år med erfaring og 90 000 fornøyde klienter, som har muligheten til og reise til mer en 150 land…
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
LiveAgent-priser
Trenger du hjelp til å bestemme den beste planen for deg?
Hver virksomhet er forskjellig. Vi har et team med kundesuksessansvarlige klare til å se på din spesifikke brukssituasjon.
Spar mer med LiveAgent
Sammenlign ulike helpdesk-programvarealternativer og finn det beste tilbudet. Velg antall agenter du trenger, få en prissammenligning og finn ditt ideelle billettverktøy.
Boost din solo- og frilansbedrift med LiveAgent, den #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB. Dra nytte av multi-kanal kundeservice, strømlinjeformet kommunikasjon, og avanserte automasjonsfunksjoner. Start en gratis prøveperiode i dag – ingen kredittkort kreves!
Bytt til LiveAgent for en problemfri migrasjon med gratis datatransfer, ingen installasjonsgebyr, og 24/7 kundeservice. Prøv gratis i 14 dager uten kredittkort. Opplev rask service, multikanalstøtte og kostnadsbesparelser med vår omfattende helpdeskløsning.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team
Schedule a one-on-one call
How to achieve your business goals with LiveAgent
Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
Answers to any questions you may have about LiveAgent